Latest Movie :

Soner Sarıkabadayı - Rahat Rahat (Canlı)

Soner Sarıkabadayı - Rahat Rahat (Canlı) Söz ve müziği Soner Sarıkabadayı'ya ait olan, Mustafa Ceceli'nin ES adlı albümünde yer alan "Rahat Rahat" adlı eserin SRKBDY'nin yorumuyla sizlerle. Soner Sarıkabadayı tüm eserlerini dinlemek için adresini ziyaret edebilirsiniz. Soner Sarıkabadayı info,   Senin yüzünden ayrılık Yakalarsa tutar beni Şevkime ruhuma eziyet olur Zaten bütün acılar yeni Çiğnemeden yutar beni Yanıma yönüme özüme sözüme Türlü meziyet olur Belki gülümserim resmine bakıp Yatabilirim ancak ışıkları yakıp Daha ne yapmalıyım geri dönmen için Ağlamayı bırakıp Son kez söylüyorum sana dön bana Sar beni kollarına Hadi hep beni seveceğini söylede Rahat rahat öleyim yollarına Söz: Soner Sarıkabadayı Müzik: Soner Sarıkabadayı
Paylaşmak Güzeldir :

Yorum Gönder

Yasal Uyarı

 
Support : Siteni Geliştir Copyright © 2013. Video Tube.! - All Rights Reserved