Latest Movie :

DJ SENOL UZMAN feat. ZÜLFIKAR ÖZER - BIR SANS (DJ OGUZ CETIN RMX)

DJ SENOL UZMAN feat. ZÜLFIKAR ÖZER - BIR SANS (DJ OGUZ CETIN RMX)DJ SENOL UZMAN feat. ZÃœLFIKAR Ã-ZER - BIR SANS (DJ OGUZ CETIN RMX) - written and produced by Senol Music... - remix by DJ OGUZ CETIN... more tracks and the new album is coming soon nerden ciktin,aklima aldin birden ciktin, ben sana kandim hayaldi sandim, sanki bir rüya uyanmasam kalsam hep yaninda bir sans versen, kalbimi dinlesen bir isik versen, gönlümü dinlesen nolur sanki, birde beni sevsen cokmu yani, kendine gel sen senmisin benim, sözüme gelen senmisin simdi, deli gibi seven ne oldu simdi, birden rengin soldu bitmeyen rüyam, gercek oldu bir sans versen, kalbimi dinlesen bir isik versen, gönlünü dinlesen nolur sanki, birde beni sevsen cokmu yani, kendine gel sen söz/müzik: S.Uzman

Paylaşmak Güzeldir :

Yorum Gönder

Yasal Uyarı

 
Support : Siteni Geliştir Copyright © 2013. Video Tube.! - All Rights Reserved